Medlemskap

För att få vara medlem i Elektronikföreningen Admittansen så måste du vara en student, anställd eller alumn vid/från Linköpings Universitet.

Som medlem i Admittansen får du tillgång till vårt elektroniklabb i Ryd dygnet runt. I labbet finns all utrustning man kan behöva för att experimentera med elektronik, och dessutom en stor mängd komponenter som säljs extremt billigt till medlemmar. Framför allt får du en chans att tillämpa den teori du lärt dig på universitetet om du läser något program med elektronik- eller datorinriktning, då det ofta är långt större fokus på teori än på praktik i skolan.

Labbet består av en liten föreningslokal högst upp på Rydsvägen 250. Det ligger med andra ord i ett av Studentbostäders hus och med det följer att porten är låst alla tider om man inte har en nyckeltagg, men det är ganska högt flöde i porten så man behöver oftast inte vänta mer än några minuter för att få komma in. Det går även att låna en tagg av styrelsen en tid om man håller på med något särskilt.

Är man intresserad av föreningen kan man komma förbi under en labbjour och prata med någon i styrelsen, under labbjouren är labbet öppet även för studenter som inte är medlemmar. Det är också under labbjourer som man kan gå med i föreningen.

Medlemskap

Medlemsavgift: 200 kr per år
Som boende i studentryd får du 50 kr i rabatt och som ny medlem får du också 50 kr i rabatt på medlemsavgiften!

Vill du förnya din medlemskap så kan du betala medlemsavgiften till något av följande:

BankGiro-nummer: 5764-5715
Skriv ditt fulla namn som referens.

Swish: 123 331 70 47
Märk betalningen “Medlemsavgift”. Betalar du åt någon annan så ange namn på den som medlemsavgiften avser.

IBAN: SE69 8000 0848 0673 4456 7651
För betalningar från utländska bankkonton.

Comments are closed.